NASA descopera o planeta noua, acoperita toata cu marijuana

Posted by
|

NASA a anuntat in dimineata zilei de 31/05/2015 descoperirea unei planete noi, acoperita toata cu marijuana, o descoperire ce i-a surprins pana si pe oamenii de stiinta!

Planeta X637Z-43, descoperita folosind satelitul NASA denumit Kepler, ar putea fi una dintre posibilele viitoare planete cu un potential habitat potrivit pentru umanitate, spun expertii NASA, care au detectat suficient oxigen si nitrogen pentru a suporta viata.

Angajatii NASA sustin ca au fost atrasi in directia planetei dupa ce aparatele lor au depistat un sunet misterios asemanator muzicii reggae si dub ce aratau pe grafic precum un mesaj codat.

Prezenta marijuanei pe alte planete poate incuraja puternic viitoarele generatii in a fi interesati de explorarea spatiului, cred unii experti.

“Intotdeauna avem impresia ca generatiile tinere nu sunt interesate de nimic dar este o informatie eronata, tinerii iubesc sa fumeze iarba”, explica David Charbonneau, astronom la Harvard-Smithsonian Center for Astrophysics.

“Concentratia de clorofila analizata de satelitul Kepler ne demonstreaza ca nivelul THC-ului din aceasta marijuana este de 3000% mai mare decat a plantelor gasite pe Terra. Daca asta nu motiveaza tinerii in a explora spatiul, nu stiu ce altceva ar putea!”, declara expertul, entuziasmat.

“Bineinteles, marijuana va fi fara dubiu o resursa valoroasa si indispensabila pentru calatoriile inter-spatiale. Imaginati-va doar durata unei calatorii spatiale intre planete, poate dura pana la 140 de ani, putem astfel spune ca va fi un “trip lung”, asadar trebuie asigurate cateva joint-uri pentru drum!”, admite umoristic cercetatorul.

Inca de la descoperirea noii planete acoperite cu marijuana, NASA a lansat o campanie prin intermediul media pentru a gasi o noua denumire, pana in momentul de fata cea mai des propusa a fost denumirea de “Bob Marley”, cu 2 094 367 de voturi in ultimul raport.

Satelitul Kepler a surprins si cateva imagini neclare cu o posibila fiinta extraterestra ce vietuieste printre tufele de marijuana ce acopera planeta X637Z-43, vor incerca sa deschida comunicarea catre locuitorii planetei in speranta unei noi conexiuni inter-planetare. Iata fotografia surprinsa de satelit:

Ultimele Stiri:

-Damian Marley deja a inceput construrirea unei nave-spatiale si a depus cerere catre NASA pentru un trip.

-Snoop Dogg declara oficial retragerea sa din lumea muzicii: “Vreau sa duc o viata linistita inconjurat numai de lucruri pozitive, planeta aceasta mi-a fost sortita!”

-Lee Perry si-a cumparat deja o parcela si doreste construirea unei sonde-spatiale pentru concerte

-Cercetatorii NASA sunt pe drum inapoi spre Pamant cu primele mostre de marijuana

Comunitatea M.o.V. (Miscarea Oamenilor Visatori) doreste sa transmita mai departe sondajul lansat de NASA, asadar va rugam sa ne lasati un comentariu prin care sa ne relatati daca ati fi de acord sa emigrati spre planeta nou-descoperita si motivele dumneavoastra. Multumim pentru suport si calatorie placuta!

Da mai departe