Mi-a luat cateva zile sa scriu recenzia de la Parazitii

Posted by
|

Inca nu mi-am revenit din betia concertului aniversar al trupei Parazitii din B52 The Club. Da, betia concertului, acest concert s-a imbatat maxim. Trupa “vocal-instrumentala” Parazitii a facut senzatie inca o data, dupa 20 de ani de la inceputuri! Imi amintesc amuzat cum i-am gasit acum mult timp lu’ taica-miu prima lor caseta ascunsa undeva printr-o geanta, bineinteles ca am furat-o, impreuna cu walkmanu’ si mergeam la ore in marele liceu Tonitza ascultand pe repeat pana stiam versurile pe de rost… iata ca a trecut atata timp, iar Parazitii se pare ca sunt printre singurii oameni care au avut demnitatea de a-si pastra ideile cu care au inceput, de a continua fara sa se muleze precum niste prostituate la “ce da bine” si americanisme preluate din afara, iata ca inca reprezinta cea mai mare parte a ascultatorilor de rap, iata ca dupa lupte crancene cu institutiile statului (C.N.A.) inca mentin rap-ul romanesc la suprafata. Ma intreb daca ceilalti rap-eri “mai mici” constientizeaza urmatorul fapt: daca trupa Parazitii nu ar fi existat ca sa duca aceasta lupta pentru promovarea rap-ului, poate nici ei nu ar fi dus-o atat de “bine$$” acum. Respect pentru cei ce sunt capabili sa nu se conformeze precum pizdele si cum ni se induce de catre “standardele societatii moderne” in care traim. Tot inainte, Parazitii pe viata! In caz ca nu aveti capacitatea de intelegere a presiunii in care membrii trupei sunt supusi pentru ideile lor (si ale noastre totodata, ca ne “apara” de influentele celor care ne conduc), puteti viziona cum se discuta intr-o sedinta C.N.A. despre Cheloo, spre exemplu:

Revenind la concert, a fost misto, haos pe scena, haos in public, Freaka ne-a invartit sinapsele, ANAF-ul nu ne-a deranjat, toate bune si frumoase, ca-n povesti.Apropo, Ombladon a scos un clip nou, cu dedicatie pentru partarii care uita sa respecte un fenomen incomparabil.

Va invit sa-l vizionati dand click aici (ca la teleshopping). Multumim DARK SIDE Booking Academy pentru organizare.

Da mai departe

Bun venit pe Bindiribli! Alege sectiunea dorita din lista de mai jos